FAQ
Specjalnie dla Was przygotowaliśmy odpowiedzi na być może nurtujące Was pytania. W razie dalszych niejasności zachęcamy do kontakt przez Facebooka lub maila.
Czy muszę być zarejestrowany aby dokonać zakupów w sklepie Paddle?
Nie, rejestracja jest opcjonalna. Istnieje możliwość zamówienia produktów bez rejestrowania konta w naszym sklepie.
Czy jest możliwość zwrotu towaru?
Oczywiście. Wystarczy, że wypełnisz druk załączony w zakładce „Regulamin” oraz odeślesz go nam wraz z towarem (towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania). Więcej informacji na ten temat w Regulaminie.
Czy jest możliwość reklamacji towaru?
Reklamacji można dokonać poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w zakładce „Regulamin”. Więcej informacji na ten temat w Regulaminie.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Towar zazwyczaj wysyłany jest następnego dnia od zamówienia. Paczki nadawane są priorytetem, więc szacowany czas to 3-4 dni robocze. Jeśli zależy Ci na czasie napisz wiadomość na kontakt@thepaddle.pl.
Czy jest możliwość osobistego odbioru zakupionego towaru?
Niestety na ten moment taka możliwość nie istnieje.
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Tak, oczywiście. W tym celu, przed zakupem, należy napisać indywidualną wiadomość zawierającą szczegółowe informację na temat wysyłki na kontakt@thepaddle.pl.
W jaki sposób mogę dokonać płatności za towar?
W procesie zakupu jednym z kroków jest płatność, która w naszym sklepie odbywa się automatycznie przez serwis Przelewy24.
Czy produkty można prać w pralce?
Jako producenci rekomendujemy ręczne czyszczenie naszych produktów, najlepiej ciepłą wodą i mydłem.
Czy istnieje możliwość regulacji sznurków w worku?
Jeśli okazuje się, że sznurki są za długie istnieje możliwość zawiązania dodatkowego supła na łączeniu sznurka. Dzięki temu dostosujesz swój worek do wzrostu. Plecaki są szyte przeciętnie na wzrost 170 cm, natomiast bardzo łatwo je dopasować, tak aby nosiło się je wygodnie.